Na dzień dzisiejszy polityka antySPAMowa jest dość restrykcyjna, a zatem sam e-mail marketing nie ma możliwość być mylony ze codziennym wysyłaniem SPAM-u. Zanim jakakolwiek oferta trafi do klienta, on musi wyrazić na to potwierdzenie. Nie ma możliwość być zatem tak, że reklama sklepy onlinego będzie rozsyłana na przypadkowe adresy z zamierzeniem, że całkiem możliwe, że ktoś z niej skorzysta. W celu zdobywania adresów e-mail używa się przeróżnego rodzaju listy adresowe, newslettery, bezpłatne subskrypcje z powiadomieniami i tym podobne. O ile uda nam się zebrać odpowiednią listę, możliwa jest optymalizacja konwersji, ale najpierw powinno się taką listę posiadać. Jeżeli już posiadamy i pragniemy, aby zarabiała więcej, nie posiada lepszego sposobu, jak dać użytkownikom konkretną wartość, oni muszą najpierw zdobyć coś od nas, ażeby móc dać od siebie. Ciekawostki z branży, darmowe opracowania, a co bardzo ważne perfekcyjny język i perswazyjny przekaz, a co najważniejsze właściwe dobranie targetowanej grupy - na tym polega optymalizacja konwersji. Każda lista adresowa może zarabiać, bez względu na to, jakie produkty oferuje i w jakiej branży działa.
Inne informacje: betterment.
0 komentarze:
Prześlij komentarz