Posted by jinson on 09:27 No comments

Właściwie każdy z nas na pewno miał do czynienia z firmami, które oferują sprzedaż przez telefon. Takie sprzedawanie polega na tym, że wykonuje się telefon do wybranego klienta, przedstawia mu się propozycję sprzedażowa i stara się zachęcić go do skorzystania z niej.



Telesprzedaż nie jest łatwa, bo przekonanie o atrakcyjności danego produktu tylko za pomocą słów, nie jest prostym misją. Dlatego osoby, które zajmują się takimi działaniami, muszą nie jedynie mieć zdolność do przekonywania. Muszą również umieć opowiadać o danym produkcie tak, żeby wydawał się on piękny. Nie jest to łatwa sztuka.
Tym bardziej że wielu ludzi samoczynnie odrzuca połączenia albo rezygnuje z dalszej rozmowy, jeśli wyłącznie słyszą oni, że ktoś dzwoni do nich wyłącznie po to, ażeby coś im sprzedać. Nie ma znaczenia, czy usługi call center sprzedaje czy produkty. W wielu przypadkach podejście ze strony klienta jest takie samo, czyli negatywne. Kilka firm jednakże funkcjonuje w taki sposób na rynku i perfekcyjnie sobie one radzą. Poza tradycyjnie prowadzoną sprzedażą mają one do dyspozycji Contact Center, którego misją jest nie wyłącznie obsługa klientów, ale i prowadzenie sprzedaży telefonicznej. Tutaj zatrudnia się takie osoby, które doceniają i które umieją rozmawiać przez telefon. Często są oni w tym kierunku szkoleni, by radzili sobie z klientami, którzy nie są zainteresowani prezentowaną przez nich oferta. Takie szkolenia organizują zwykle firmy, które specjalizują się i wiedzą jak powinno funkcjonować callcenter w Warszawie. Tacy fachowcy w dużej liczbie przypadków opracowują dla poszczególnych firm schematy, według których pracownicy call center powinni prowadzić rozmowy z klientami. Takie schematy w dużej liczbie przypadków są wymagane, a w ogromnej liczbie przypadków pomagają się odnaleźć w pracy w call center osobom, które rozpoczynają w tym zawodzie. Bo tutaj doświadczenie i wprawa mają bardzo spore znaczenie. Najlepsze wyniki mają ci pracownicy call center, którzy pracują w nich od lat. Tacy, którzy nie podali się i postanowili dać z siebie wszystko. Choć i im zdarzają się dni skomplikowane, to praca na call center daje im satysfakcję.
Sprawdź również informacje na stronie: Contacthouse.

0 komentarze:

Prześlij komentarz